Communicatie en Publiciteit

Goede en tijdige informatie is van groot belang in een gemeente waar zoveel activiteiten door zoveel mensen worden ontplooid. Voor al die informatiestromen zijn er verschillende informatiekanalen.

Het Jaarboekje dat in september verschijnt, wil een praktische wegwijzer zijn, een naslagwerk: Hoe zit dat en bij wie moet ik zijn?

In het gemeenteblad Kerk in de Stad, dat per seizoen 7 keer verschijnt, vindt u actuele informatie maar ook verslagen en impressies van gehouden bijeenkomsten, columns, aankondigingen, de 'agenda' en de nuttige (adres-)gegevens. Bovendien biedt 'KidS' een platform voor meningen en discussies.
Voor leden en abonnees staat 'KidS' op de zondag van verschijnen, gesorteerd op postcode en op naam, klaar om mee te nemen. Wie er die zondag niet is, krijgt de 'KidS' toegestuurd. Er zijn ook altijd voldoende ongeadresseerde exemplaren voor gasten en passanten.

Wekelijks zit in de liturgie het Kg-krantje ingevouwen: een 'intern' mededelingenblad voor oproepen en aankondigingen van activiteiten in en rondom de gemeente.

Daarnaast verschijnt er zo nu en dan een nieuwsbrief per E-mail. De nieuwsbrief geeft voor een brede groep belangstellenden een overzicht van activiteiten in de komende periode. Via de website kunt u zich op de nieuwsbrief abonneren.

Via deze website, www.keizersgrachtkerk.nl, kunt u bovengenoemde en andere informatie terugvinden. Maar u kunt er ook 'live' naar de kerkdienst luisteren of een eerdere dienst nog eens terug horen.
Kopij voor berichten op deze website is van harte welkom via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Tijdens het intermezzo in de dienst worden mondelinge mededelingen gedaan, namens de Wijkraad. Bij uitzondering is er ruimte om zelf een persoonlijke wervende oproep te doen, bijvoorbeeld voor een nieuw te starten groep.

Naast de ingang aan de Keizersgracht hangt een vitrine,zodat ook voorbijgangers kunnen zien wat er zoal gebeurt in de kerk.

Onmisbaar blijft bij dit alles het prikbord, beneden in de gang: daar vindt u van alles: van geboortekaartjes tot concertaankondigingen, maar ook bijvoorbeeld de maandelijkse intekenlijst voor de gemeentemaaltijd.