Kerk in de Stad

Kerk in de Stad - kortweg 'KidS' - is het gemeenteblad van de Keizersgrachtkerkgemeente. Het verschijnt 7 keer per jaar. Op deze pagina vindt u de laatst verschenen KidS-edities.
Privéadressen en -telefoonnummers zijn verwijderd en e-mailadressen aangepast om evt. spam tegen te gaan. De bestanden zijn opgemaakt in Adobe PDF-formaat.

Wilt u reageren of zoekt u contact naar aanleiding van een artikel in KidS, neem dan contact op met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Colofon

Kopij voor Kerk in de Stad kunt u (tot negen dagen vóór de verschijningsdatum) via e-mail aanleveren.

Dit blad wordt toegezonden aan alle adressen die in het adressenbestand van de KgK-gemeente zijn opgenomen. Als u lid wilt worden van onze gemeente, of 'abonnee' wilt worden van Kerk in de Stad, kunt u dat doen door het foldertje te gebruiken dat achterin de kerk ligt, of een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Redactie:
Erzsébet Oosterveld