Autodienst

Mensen die niet op eigen gelegenheid naar de kerk kunnen komen, kunnen een beroep doen op de autodienst.

Geluid Kerkdiensten

kerkgeluidEen klein groepje mensen regelt op zondagmorgen het geluid in de kerkdienst, een geluidsstream via de website en de live-uitzending via youtube.

De volgende voorzieningen zijn aanwezig:
In de Kerkzaal is ringleiding aanwezig. Mensen met een hoortoestel met een ringleidingstand (t-stand) kunnen via deze stand het gesproken woord rechtstreeks op het hoortoestel ontvangen. Voor mensen zonder hoortoestel is er een luisterhulp beschikbaar. De geluidstechnicus van dienst of de contactpersoon geeft u graag meer informatie.

Elke kerkdienst wordt live uitgezonden via het internet.  U vindt hier nadere uitleg.
Van elke dienst wordt ook een geluidsopname gemaakt. Deze is tot ongeveer zes weken na dato via kerkdienst gemist te beluisteren. Eventueel kan u ook een opname ontvangen. Informatie bij Martine Koedijk, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ontvangstgroep

De gastheren en gastvrouwen van de Ontvangstgroep houden zich bij toerbeurt bezig met het uitdelen van de liturgieën en het verwelkomen van de mensen die op zondagmorgen de kerk binnenkomen. Na de dienst, tijdens het koffiedrinken, proberen zij contact te leggen met nieuwe en voor hen onbekende mensen. Daaruit vloeien soms leuke en verrassende ontmoetingen voort. Eén van hun taken is ook om te proberen nieuwe mensen een beetje wegwijs te maken in de gemeente. Het is de bedoeling dat zo iedereen die in de Keizersgrachtkerk komt zich welkom voelt, en ervaart dat haar of zijn aanwezigheid wordt opgemerkt.