Sinterklaasmarkt 2014

Feest "van buiten naar binnen en van binnen naar buiten"

Dozen vol werden de kerk in gedragen. Fijne boeken, prachtige goederen, mooi en prima om te verkopen.
Het Solidariteitsfonds wordt echt door veel mensen gedragen. Mensen van binnen en buiten de kerk houden al rekening met de "Alternatieve Sinterklaasmarkt. Zelfs een buurmeisje kwam een cadeautje kopen. Veel mensen vonden iets van hun gading en gingen met tassen vol, blij naar huis.
Het is ook een feest van gezelligheid. Lekker bijkletsen onder het genot van soep en "high tea". En vergeet niet de verkoop van de heerlijke speciaal voor het Solidariteitfonds gemaakte jam en peren en poffertjes. Het was weer een groot succes en we hebben ruim € 1400,00 bijeengebracht.

We danken iedereen die zo hard gewerkt, gejouwd en verzameld heeft. Wat doen we zonder al die harde werkers. En met dit bedrag kunnen we toch weer bijna twee projecten financieren. We zijn echt heel erg blij dat het weer zo'n succes is geweest.