Actueel

PKA-nieuwjaarsborrel en -kinder/tienerfeest

Nieuwjaarsborrel volwassenuitnodiging
Nieuwjaarsfeest tieneruitnodiging De Protestantse Kerk van Amsterdam (PKA) organiseert op vrijdag 11 januari een nieuwjaarsborrel. Iedereen die zich bij de Protestantse Kerk en Diaconie Amsterdam betrokken voelt, is hiervoor van harte uitgenodigd!

De avond wordt geopend door Gerhard Scholte (predikant van de Keizersgrachtkerk) en Rijk van Ark (voorzitter van de Algemene Kerkenraad). Vervolgens is er, onder het genot van een hapje, drankje en live muziek, ruimschoots tijd andere aanwezigen te ontmoeten. Gelijktijdig aan de borrel zijn er feestelijke bijeenkomsten voor kinderen (tot ongeveer 11 jaar) en tieners in de bijgebouwen van de Keizersgrachtkerk. We eindigen samen in de binnentuin met glühwein, warme chocomel en sterretjes.

Vrijdag 11 januari 2019, aanvang 17.00 uur - einde 19.00 uur
Keizersgrachtkerk, Keizersgracht 566