Pink Christmas Kerstmaaltijd 14 december 2019 16:30uur

Op zaterdag 14 december is om 16:30uur in de Tuinzaal van de Keizersgrachtkerk de Pink Christmas Kerstmaaltijd. Thema is “Welkom aan tafel!”.

Begin je queer kerstweekend in de tuinzaal van de Keizersgrachtkerk met een drie-gangenmenu, een queer kerstvertelling en een interview met Maarten Dallinga over zijn podcast “Anoniem intiem”. Opening en sluiting door ds. Wielie Elhorst.

digiflyer PC Kerstmaaltijd def

De maaltijd wordt georganiseerd door het team achter de Pink Christmas Kerkdiensten. De maaltijd gaat vooraf aan het fundraiserconcert voor dak- en thuisloze LHBTI-jongeren, in de Westerkerk.