LIEDDAG EKKLESIA AMSTERDAM

Lieddag Ekklesia Amsterdam: Zat. 19 oktober

Plaats: Keizersgrachtkerk Tijd: 10.30 – 17.00 Toegang: € 25

We zetten de traditie van Amsterdamse lieddagen voort… Met nieuwe gezichten en bovendien op een nieuwe plek. Samen gaan we weer een dag lekker zingen: kennismaken met nieuwe composities op gedichten van Huub Oosterhuis en daarnaast ook wat klassiekers opdelven. Deze editie onder leiding van Mark Walter en Charlie Bo Meijering – en gemodereerd door Mirjam Rigterink (respectievelijk dirigent, pianist en voorganger in de Ekklesia Amsterdam).

Voor kerkkoren en hun dirigenten, koorcommissies, fans van de liederen van Huub Oosterhuis en iedereen die graag mee wil zingen! Deelname kost €25 (inclusief bladmuziek, koffie en thee) voor een programma van half elf ’s ochtends tot vijf uur ’s middags. Aanmelding vooraf is noodzakelijk in verband met het aantal te drukken koorpartijen en de capaciteit van de kerk.

Toegang: € 25 (inclusief bladmuziek, koffie en thee)