Tienerwerker: Roos Fountain

Even voorstellen...

Hoi ik ben Roos,
tienerwerker in de Keizersgrachtkerk.

Een van de tieners vroeg mij ooit: "Dus jij wordt betaald om dit voor ons te doen..?"
Ja dat klopt. Het geld geeft mij tijd en ruimte om dit - het contact houden met de tieners - te doen. Mijn kleine kinderen kunnen naar de opvang en ik kan zo lekker appen met tieners, winkelen voor de Friendship ochtenden en leuke activiteiten bedenken voor de tienergroep.
Ik kan zo een dienst voorbereiden of mij verdiepen in een thema of vergaderen. Dit en nog veel meer hoort er allemaal bij.

Ik doe het werk met veel plezier. De tienertijd is een belangrijke tijd met grootste ontwikkelingen. Het is fijn als ik dan vanuit de kerk naast de tieners kan staan. Ik zie mijzelf als coach, reisgenoot en inspirator. Ik hoop dat ik een echte vriendengroep kan waarborgen, waarin iedereen zich veilig en gezien voelt. En dat we open kunnen praten over God, relaties & de maatschappij. Eigenlijk over het hele leven.
Dat we elkaar kunnen helpen om mooie mensen te worden. In hemels licht.

Wellicht tot ziens in de Friendship in de kerk of de Friendship-groep op Whatsapp.

Groetjes!
Roos