actueel

Pride Kerkdienst 2021 - 8 augustus 12:00uur

BannerPrideKerkdienst2021

Op 8 augustus vieren we feestelijk de afsluiting van de Pride week in de Pride kerkdienst 2021. Het thema is dit jaar 'Take Pride in us'.

Glenn Helberg verzorgt dit jaar de overweging in de dienst.
Glenn is psychiater en activist. Hij won dit jaar de staatsprijs voor LHBTI-emancipatie: de Jos Brink Oeuvre Prijs.

Verder verlenen Pride ambassadeurs Tieneke Sumter en Axe Leito dit jaar hun medewerking aan de Pride Kerkdienst, zowel in het team als in de dienst. 'We Take Great Pride in Them!'

Vanwege Covid-19 is er (helaas) dit jaar beperkt plaats en is reserveren noodzakelijk. Dat kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. - iedereen die zich via dit adres opgeeft ontvangt bericht.
Er wordt een livestream van de dienst uitgezonden via het youtubekanaal 'Keizersgrachtkerk LIVE': https://www.youtube.com/watch?v=Vd0OFtpBdAA.

Volg voor meer informatie de Facebookpagina van de Pride Kerkdienst.

De Pride Kerkdienst 2021 is in de Keizersgrachtkerk
Keizersgracht 566