Jullie huwelijk in de Keizersgrachtkerk? Welkom!

De Keizersgrachtkerk staat in het centrum van Amsterdam en ligt aan de Keizersgracht.
De kerk is een officiële trouwlocatie waar jullie je burgerlijk huwelijk kunnen laten sluiten. De kerk is verbonden aan de Protestantse Kerk Amsterdam dus jullie kunnen hier ook jullie huwelijksdienst houden.
In de kerk valt prachtig licht naar binnen. De ruime kerkzaal heeft twee balkons, waardoor jullie gasten alles goed kunnen zien. De architectuur komt overeen met Paradiso in Amsterdam. De kerk beschikt over een bijzonder orgel en een vleugel.
De ruime Tuinzaal, met bar en keuken, is heel geschikt voor jullie receptie. Bij goed weer kan de deur naar de binnentuin open.

Kortom, we denken graag mee om jullie bijeenkomst tot een succes te maken!

Meer informatie:
Henk-Jan Bustraan (koster/beheerder)
020-626 68 68

PS Benieuwd hoe de kerk er van binnen uit ziet? Deze video geeft u alvast een eerste indruk.