Slotzondag in de Keizersgrachtkerk. De zomer staat voor de deur. Tijd voor uitrusten en opladen. Maar hoe doe je dat, in deze overspannen, rusteloze wereld? Wat wij aandacht geven, groeit. Dus waar richten wij onze aandacht op? Wat voedt ons? Wat geeft ons nieuwe kracht?
In deze feestelijke dienst dansen we mee met de zonnebloem. We bewegen mee met de zon. Niet omdat er geen donker bestaat, maar omdat wij leven van het licht.
We zetten op deze slotzondag onze vrijwilligers in het zonnetje. En we bewonderen de nieuwe gevelletters, die vrolijk staan te shinen op onze kerk. Here comes the sun!
Een positieve dienst over licht, levenskracht & verbinding.
Iedereen is welkom!
10:15 – 10:30 Inloop
10:30 – 11:45 Feestelijke kerkdienst
11:45 – 12:00 Onthulling gevelletters
12:00 – 13:00 Lunch met soep en brood
