Na 2.5 jaar is het eindelijk zo ver. Op vrijdag 26 juni om 07.00 uur worden de letters toegevoegd aan de witte dwarsligger van onze gevel. Dit kan voor buren wat (geluids)overlast veroorzaken omdat er een hoogwerker op de stoep geparkeerd staat en er bevestigingspootjes worden aangebracht op 8 meter hoogte.
De letters worden zondag 28 juni om 11.45 uur onthuld tijdens een feestelijke kerkdienst. Dit moment markeert voor ons de lancering van onze nieuwe visuele identiteit. De kers op de taart van een proces waarbij we meer op de buitenwereld gericht willen zijn en de buurt met open armen verwelkomen.
Vier dit moment met ons mee op slotzondag 28 juni. Om 10.30 uur begint een positieve dienst over licht, groei en ontwikkeling. Schuif na de onthulling gezellig aan bij de lunch met soep en brood in onze tuinzaal. We maken graag kennis met onze buren, iedereen is welkom!

