Stop de Asielwetten! Keizersgrachtkerk naar de Tweede Kamer

Afgelopen maandag 15 december ging een groepje van de Keizersgrachtkerk naar de Tweede Kamer. We horen bij het Bondgenootschap Stop de Asielwetten, en we willen onze boodschap tegen strafbaarstelling en voor menselijkheid kracht bij zetten. Want: menselijkheid, daar kun je voor kiezen. De tribune bij de vergadering was vol.

Meer info op: https://stopdeasielwetten.nl/
Strijdbare groet van de Keizersgrachtkerk-werkgroep ‘Medemenselijkheid, daar kun je voor kiezen’ – Esther, Anna, Annette, Ineke, Wilma en Annelies

Dit wil je ook lezen

Onze kerk
2 september 2025

Sprankelende start van het seizoen

De trappen van de kerk waren zomers aangekleed, er klonk een vrolijk Frans zomerlied en een ontvangstcomité stond klaar. Binnen ging het vrolijk door in de startdienst van het nieuwe seizoen. Hoe houden we de zomer in onze ziel, hoe houden we het licht vast? Dat was het thema dat uitgewerkt werd met een verhaal […]

Kerk en maatschappij
28 oktober 2025

Interview Annelies Jans

‘Ieder mens telt, met of zonder papieren’ Als reactie op de aangescherpte asielwetgeving organiseerde de Keizersgrachtkerk op 29 augustus een avond waarin medemenselijkheid centraal stond. Een grote groep mensen ontmoette elkaar om ervaringen te delen en het gesprek aan te gaan over de impact van het nieuwe beleid. Voor de Keizersgrachtkerk onderstreepte de avond wat […]

Onze kerk
6 juni 2026

De nieuwe Kerk in de Stad is uit

De nieuwe Kerk in de Stad nummer 379 vind je achter deze link

© 2025 Keizersgrachtkerk
Privacyverklaring