Uw bijeenkomst in de Keizersgrachtkerk? Welkom!

Zoekt u een centraal gelegen locatie voor uw concert, lezing of receptie? De monumentale Keizersgrachtkerk beschikt over een lichte, intieme kerkzaal met uitstekende akoestiek. Koren, orkesten en muziekgezelschappen houden hier graag hun concert of (muziek)-opnames.

Ook voor een vergadering, training, trouwerij of herdenking/uitvaart biedt de Keizersgrachtkerk met verschillende zalen goede mogelijkheden. Bij mooi weer heeft u ook een prettige binnentuin tot uw beschikking. Uw cateringwensen regelen we graag voor u.

Kortom, we denken graag met u mee om uw bijeenkomst tot een succes te maken!

In de gebouwen van de Keizersgrachtkerk zijn verschillende zalen en zaaltjes beschikbaar voor verhuur.

De monumentale maar toch intieme kerkzaal heeft een prachtige akoestiek en wordt vaak voor repetities, concerten en opnamesessies gebruikt.

De tuinzaal is prima geschikt voor grote vergaderingen en lezingen tot 90 personen, maar ook is ook geschikt voor recepties en dinners tot 80 personen.

En als u het hele complex nodig heeft voor een congres met zo'n 150 a 200 mensen dan kan dat ook.

Neem voor meer informatie en prijsopgave contact op met onze kosterij

Wilt u huren? Klik hier  voor informatie of neem contact op met onze kosterij

020-626 68 68

Bruiloft in de Keizersgrachtkerk?

De Keizersgrachtkerk staat in het centrum van Amsterdam en is gelegen aan het water van de Keizersgracht. Bij de totstandkoming van de kerk speelde Abraham Kuyper, hoogleraar aan de Vrije Universiteit, een grote rol. De architectuur komt overeen met Paradiso in Amsterdam.
De kerk valt op door een verrassend kleurige, lichte bouwtrant. Er valt prachtig licht via de vensters van de lichtbeuk naar binnen. De kerkzaal heeft twee balkons in een u-vorm waardoor de kerk ook ruimtelijk oogt en gasten alles goed kunnen zien.
Er staat een mooie Bechstein-vleugel (1910).
Er is geluidsversterking aanwezig, evenals een groot videoscherm.

In de ruime Tuinzaal, onder de kerkzaal,  kan een receptie worden gehouden. Er is ook een bar en keuken. Bij goed weer kan van de kleine binnentuin gebruik worden gemaakt.

Maximaal aantal personen die in de kerk mogen zitten (ivm brandveiligheid) Voor een ceremonie kunnen maximaal 250 mensen in de kerk
Maximaal aantal personen die in de zalen kunnen voor een eventuele receptie Een receptie kan worden gegeven in de tuinzaal. Daar is plaats voor maximaal 150 mensen.
Parkeergelegenheid In de omgeving is het betaald parkeren. Er is een parkeergarage schuin tegenover de kerk.
Mogelijkheden voor foto's maken in de buurt De kerk is aan de Keizersgracht. In de omgeving is karakteristiek Amsterdams, er zijn veel bruggen waarop mooie foto's kunnen worden gemaakt.

-->