Toegankelijkheid

De Keizersgrachtkerk is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. De meest gebruikte ingang van het gebouw is de voordeur op Keizersgracht 566, die zich op trottoirniveau naast de bordestrap bevindt.
Direct achter de voordeur is een korte helling om de twee traptreden lager gelegen gang te bereiken. Aan het eind van deze gang is een kleine lift, waarmee de lager gelegen tuinzaal en de hoger gelegen kerkzaal bereikbaar zijn. Alleen de balkons in de kerkzaal zijn niet met de lift bereikbaar.

Op de begane grond is een invalidentoilet aanwezig.

Maar...
In incidentele gevallen kan het voorkomen dat een bepaald evenement in het kerkgebouw om praktische redenen toch niet toegankelijk is voor rolstoelgebruikers.
Bij twijfel of voor meer informatie kunt u natuurlijk contact opnemen met de koster van de Keizersgrachtkerk (tel. 020-6266868, e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).