Van Bach tot Beatles: benefietconcert ten bate van het ‘Stoelenproject’

Op zondagavond 24 juni organiseert de Keizersgrachtkerk het jaarlijkse benefietconcert ten bate van het ‘Stoelenproject’. Dit jaar wordt het concert verzorgd door het Francis Poulenc Ensemble, bestaande uit een blaaskwintet dat voor deze gelegenheid is uitgebreid met sopraan Sara Leemans en organiste Aja Leemans. Zij presenteren een muzikale fruitmand, met werken van Bach, Danzi, Farkas, Manneke, Gershwin, Lennon en McCartney. Speciaal voor zang en blaaskwintet heeft componiste Sylvia Maessen een arrangement gemaakt van twee Beatles-liedjes.

Entree gratis, uitgangscollecte, borrel na afloop!

Na afloop van het concert is er een collecte waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan het Stoelenproject. Hiermee zorgen vrijwilligers van de Keizersgrachtkerk bijvoorbeeld met enige regelmaat voor een warme maaltijd.

Het concert begint om half acht en duurt anderhalf uur, zodat er nog voldoende tijd is voor een drankje in de tuinzaal of in de tuin. Ook de baropbrengst is bestemd voor het Stoelenproject.

Meer informatie over het stoelenproject op http://www.stoelenproject.nl