Kgk-netwerk

In de Keizersgrachtkerk wordt waarde gehecht aan onderlinge contacten, aan verbondenheid en indien gewenst ontmoeting naast het koffiedrinken op zondag. Daarvoor is het belangrijk dat mensen elkaar kennen. Om mensen uit eigen buurt, die ingeschreven zijn bij de Keizersgrachtkerk, te (leren) kennen is er een netwerk opgezet.
De activiteiten verschillen per wijk. In sommige wijken wordt af en toe een bijeenkomst georganiseerd om elkaar te leren kennen, om betrokken te kunnen zijn. Of buurtgenoten maken een wandeling met elkaar. Betrokkenheid kan ook blijken uit een telefoontje, een bezoekje, een kaart bij een speciale gelegenheid, of bij de koffie de vraag:" Hoe gaat het met je" - natuurlijk wel met belangstelling voor het antwoord.
Ook belangrijk is de wederzijdse informatie. De contactpersonen willen graag horen over het wel en wee van de KGK-buurtgenoten.

De adressen van mensen die ingeschreven staan, zijn verdeeld in zestien (postcode-) wijken met elk een of twee contactpersonen. Het overzicht van deze wijken, met de contactpersonen en de postcodes of aanduiding (voor wijk 1, 2 en 3) staat achterin ons gemeenteblad Kerk in de Stad.

Heb je ideeën, plannen of vragen, neem contact op met de contactpersoon van de wijk waar je woont.

Coördinatoren:
Reiny van Twillert en Ida Griffioen