Een nieuwe predikant!

Ds Annelies Jans te Apeldoorn heeft het beroep van onze gemeente aanvaard!

Nadat in de gemeentevergadering van 5 september bijna unaniem voor het beroepen van Annelies was gestemd, is op zaterdag 11 september een vertegenwoordiging van de Wijkraad naar haar huisadres in Apeldoorn afgereisd en is het beroep uitgebracht. Het werd direct door Annelies aanvaard!
Tot het eind van het jaar zal Annelies in Apeldoorn blijven, zodat ze daar haar werk als wijkpredikant in haar huidige wijkgemeente op een goede manier kan afsluiten. Op 1 januari zal zij dan in de Keizersgrachtkerk kunnen beginnen.
En er is ook al een woning voor Annelies en haar gezin beschikbaar: in Nieuw West is recent een pastorie van een andere wijkgemeente vrijgekomen, waar zij graag gebruik van maken. In de komende periode zal deze worden opgeknapt.
Het is de bedoeling dat Annelies in de dienst op 23 januari 2022 in de Keizersgrachtkerk intrede zal doen en zij en haar gezin feestelijk in onze gemeente welkom geheten zullen worden.