Top2000-dienst - de 'making of'

Voor het derde jaar op rij vierden de Keizersgrachtkerk, de Protestantse Kerk Osdorp/Sloten en de Pelgrimskerk Badhoevedorp-Lijnden op de laatste zondag in december gezamenlijk een Top2000-kerkdienst. Nieuw was echter dat er dit jaar helaas niemand live bij kon zijn en de dienst alleen via Youtube gevolgd kon worden. Eigenlijk vereiste het daardoor meer repetitietijd dan voorheen - je wilt het natuurlijk graag zo goed mogelijk doen - maar door de lockdown viel dat nog niet mee. Toch is er evengoed nog wel heel serieus gerepeteerd en op verzoek heeft Ynke daar op Tweede Kerstdag een kleine vlog van gemaakt.

Overigens kun je de opname van de dienst natuurlijk nog een aantal weken via Youtube terugzien.