Projectgroep 'Keizersgracht Kids'

Voor kinderen in de basisschoolleeftijd van 6-12 jaar wordt de Projectgroep aangeboden door Loes van Berkel. Om de week is er op de zondagmorgen vanaf 10.30- 12.00 uur de gelegenheid om met een creatief project aan de gang te gaan. De groep komt bij elkaar in de Tuinzaal (de zaal onder de kerkzaal).
Het begint met kletsen, theedrinken en koekjes. Dan gaan we samen aan de slag met een creatief project. Soms is een project in een ochtend afgerond, soms vragen we om nog een paar ochtenden deel te nemen om een project af te ronden. Maar niets is verplicht.
Het einddoel van de projecten is dat de afgeronde werken aan het einde van het kerkelijk jaar (in juli) geveild worden ten behoeve van een goed doel. Dat is dit jaar het Solidariteitsfonds. Kijk hier voor meer informatie over het Solidariteitsfonds.

Contact:
Voor aanmelden bij de Projectgroep, mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Of meld je aan voor de whatsappgroep ‘Projectgroep’, Loes van Berkel: (+31 6 42754097)