Kunst in de kerk: Bert Janssen & Jan Boudewijn

werk Jan BoudewijnIn maart, april en mei 2015 zijn in de Tuinzaal van de Keizersgrachtkerk werken te zien van Bert Janssen & Jan Boudewijn

Bert Janssen (1963, Amsterdam)
Verf, cement, klei, zand, grond, water, vuur en as... Beweging, veroudering, destructie, opbouw.
Bert experimenteert met materiaal, met kleur en met structuur en ziet zichzelf als onderdeel van het scheppingsproces. Hij wordt door het proces van groei en woekering gegrepen - tot hij daar bovenuitstijgt en 'ziet dat het goed is'.

Jan Boudewijn (1953, Amsterdam)
Jan heeft creativiteit als aandoening die van jongs af kleur geeft aan zijn leven. Hij is gefascineerd door de transformatie van mensen en materie.
Jan werkt met verf en hanteert die met materialen uit de bouw. Hij laat zich verrassen door oude beelden -van lang voorheen of van gisteren. Hij ontdekt die door lagen te vernietigen.
Scheppen een feest van destructie en constructie, dat het verleden uitpelt en neerlegt in werk van vandaag.

De werken in de expositie zijn te koop voor € 500 per werk! Het is ook mogelijk de werken te huren en/of te sparen .
Voor meer info hierover kunt u contact opnemen met: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., 06 39790774
Via de website www.materieschilderen.nl vindt u meer informatie over workshops, verhuur en verkoop.