Actueel

Actie Kerkbalans: Geef om de Keizersgrachtkerk

In februari hebben alle leden van de gemeente per post een verzoek ontvangen voor een jaarlijkse bijdrage aan onze gemeente. Dit staat ook bekend als Actie Kerkbalans. We hopen dat u meedoet, want uw gift maakt belangrijke dingen mogelijk.
In het afgelopen jaar bouwden we verder aan een gemeenschap die inclusief is en klaar staat voor anderen, binnen de kerk én daarbuiten. Zo steunden we vluchtelingen zonder verblijfsvergunning met huisvesting en pastorale steun. Ook organiseerden we met elkaar de kerstmusical, filmmiddagen, een jongerenweekend en de alternatieve Sinterklaasmarkt voor ons Solidariteitsfonds. Of denk eens terug aan de grote Klimaatmars en de Pride Kerkdienst, aansprekende activiteiten waar gemeenteleden in de organisatie zaten.
Onze gemeente vervult een waardevolle plek in Amsterdam. Samen met uw hulp kunnen we dit belangrijke werk ook volgend jaar voortzetten, bijvoorbeeld door het organiseren van de Vrijheidsmaaltijd op 5 mei, een open podium voor jong muzikaal talent en kerkdiensten waar jong en oud samen ‘de dienst uit maken’. Het maakt onze kerk bijzonder en ieders gift, groot en klein, draagt hieraan bij!

Alvast heel hartelijk bedankt.