Beheer

Wijkcommissie van Financiën en Beheer en het College van Kerkrentmeesters

De Beheergroep van de Keizersgrachtkerk houdt zich bezig met het onderhoud van de gebouwen en de tuin. Een klein aantal vrijwilligers zet zich in om het kerkgebouw en de bijbehorende ruimten in het achterliggende pand in de Kerkstraat in goede staat te houden, zodat wij en ook anderen dan de Keizersgrachtkerkgemeente van de ruimten gebruik kunnen maken.
Op stedelijk niveau gebeurt hetzelfde door het College van Kerkrentmeesters. Dit College houdt zich ook bezig met de financiën en andere materiële en personele zaken, waaronder het opstellen van begroting en jaarrekening, en adviseert de Algemene Kerkenraad van de PKA hier over.
Vanuit de Keizersgrachtkerk is Gerrit van Peursem de afgevaardigde naar dit college.